استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
جمعه 8 شهريور 1392برچسب:اتوئو به چلسي پيوست, :: 3:1 ::  نويسنده : Lima

ساموئل اتوئو مهاجم 32 ساله کامروني با امضاي قراردادي يک ساله به چلسي پيوست.


  چلسي پس از ناکامي در خريد وين روني مهاجم منچستر‌يونايتد، موفق شد ساموئل اتوئو مهاجم کامروني سابق آنژي را به خدمت بگيرد.

به گزارش ايسنا، ساموئل اتوئو مهاجم کامروني سابق آنژي مدت‌ها پيش تمايل خود را براي پيوستن به تيمي در ليگ برتر انگليس اعلام کرده بود تا اينکه چلسي موفق شد در روز‌هاي پاياني نقل و انتقالات تابستاني اين بازيکن را به خدمت بگيرد .

اتوئو که چهاربار توانسته به عنوان بهترين بازيکن قاره آفريقا انتخاب شود پس از امضاي قرارداد با باشگاه چلسي گفت:‌ خيلي خوشحالم که اينجا هستم . البته کمي هم نگران هستم زيرا دوست دارم هر چه سريع‌تر اولين بازي خود را براي تيم جديدم انجام دهم. تصميمم براي حضور در چلسي تصميم سختي نبود. مي‌دانستم چلسي بازيکنان با کيفيتي دارد. همچنين قبلا تجربه کار با مورينيو را داشتم و مي‌دانم زير نظر او ‌مي‌توانيم به افتخارات مهمي دست پيدا کنيم.

ساموئل اتوئو در اينتر زير نظر ژوزه مورينيو موفق شد به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دست يابد. او پيش از اينتر، در تيم‌هاي مايورکا و بارسلونا نيز بازي کرده بود.

تيم فوتبال بارسلونا در ديداري خارج از خانه مقابل پاري سن ژرمن به تساوي رسيد.


از دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال پاري سن ژرمن در ورزشگاه خانگي خود پارک دِ پرنس ميزبان بارسلوناي اسپانيا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در نيمه اول مسی  در دقيقه 38 گل اول اين ديدار را براي بارسلونا به ثمر رساند و پس از زدن گل جاي خود را به سسک فابرگاس داد. نيمه اول با همان نتيجه يک بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.


در اين بازي ديويد بکام نيز تا دقيقه 70 براي پاريسي‌ها بازي کرد.

در دقيقه 80 زلاتان ايبراهيموويچ موفق شد روي صحنه‌اي مشکوک به آفسايد بازي را به تساوي بکشاند.

در دقيقه 89 بارسلونا توسط ژاوي و از روي نقطه پنالتي موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما در دقيقه 93 متوئيدي موفق شد اميد را به اردوي پاري سن ژرمن بازگرداند و بازي را به تساوي بکشاند و در نهايت نيز بازي با همين نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

بازي برگشت اين دو تيم چهارشنبه 21 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه نيو کمپ برگزار مي‌شود.


 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان